13 Eylül 2009 Pazar

Ergenlik




Cemre bu yılki sbsden 398 puan aldı. Tabi biz pek beğenmedik bu puanı . Sonuç olarak bir yere yerleşemedi. Evimize yakın bir düz liseye gidecek. Yaz tatilinin başından beri kızımın seçtiği meslekler epey bir değişikliğe uğradı. Yaz başında endüstri mühendisliği, sonra web tasarım, bir ara fotoğrafçılığa merak saldı gelecek yaz fotoğrafçı yanında çalışacakmış. Bu aralar ise tutturdu ben piercing yaptırıcam graffiti atıcam, grafiker olacağım diye.
Tam ergenlik dönemine girdi ne söylesek ters cevap hiç bir sözümüzü dinlememe ve üstelikte banane yap- mı- yo- rum şeklince cevaplar.
saçlar bir alem, odasına kapanmalar, çıt çıt mesajlaşmalar, darmadağın bir oda, vs. vs.
sonumuz hayır olsun.


1 yorum:

Serpil dedi ki...

Canım ya bende senin yaşadıklarını iki kere yaşadım 25 yaşında bir kızım 20 yaşında bir oğlum var ...Sorunlar aşılıyor ancak san olan güvenlerini kaybetmemem çok önemli ...Ben saçları giyisilerine hiç takılmadım ancak belirli insani değerlerin önemli olduğunu zaten içlerine yerleştirmiş olduğum için uyguluyorlarmı diye sınadım ara sıra ve gözlemledim ...Onların birey olduklarını kabul etmek çok önemli gerisi kendiliğinden geliyor ...